جمعیت مردمی فعالان احیای واجب فراموش شده

ان شاء الله به مدد حضرت زهرا(س) امر به معروف و نهی از منکر را احیا و اقامه خواهیم کرد. (برای آگاهی ازبرنامه ها، کلمه "عضو" را به سامانه 30002533000590 پیامک کنید)

جمعیت مردمی فعالان احیای واجب فراموش شده

ان شاء الله به مدد حضرت زهرا(س) امر به معروف و نهی از منکر را احیا و اقامه خواهیم کرد. (برای آگاهی ازبرنامه ها، کلمه "عضو" را به سامانه 30002533000590 پیامک کنید)

جمعیت مردمی فعالان احیای واجب فراموش شده

جمعیت مردمی احیاگران واجب فراموش شده ، متشکل از گروه های مردم نهاد، اعم از طلاب ، دانشجویان و مومنان دغدغه مندی است که برای احیای امر به معروف و نهی از منکر، زندگی خویش را وقف کرده اند.
این مجموعه ، هیچگونه مشی سیاسی ندارد و در چارچوب قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت می کند.
به امید گوشه چشمی؛
از مادرمان حضرت زهرا(س)
برای آگاهی ازبرنامه ها، کلمه "عضو" را به سامانه 30002533000590 پیامک کنید

طبقه بندی موضوعی

۰


فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ اظهار داشت:

هرچه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه گسترده شود
قدرت نرم ما بیشتر می شود و دشمن توان غلبه بر ما را ندارد.
دشمن زمانی می تواند بر ما غالب شود که قدرت نرم خود را از دست داده باشیم و منفعل عمل کنیم


فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ در همایش توجیهی اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر ناحیه شهید محلاتی به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و گفت: اهمیت امر به معروف از آنجایی مشخص می شود که امام حسین(ع) در مسیر قیام عظیم خود  برای احیای امر به معروف و نهی از منکر،  72 تن از یاران و نزدیکان و جان خود را  تقدیم کردند در واقع فلسفه قیام  امام حسین(ع) احیای امر به معروف و نهی از منکر بوده است.
سردار کاظمینی ادامه داد: در جایی که امام حسین(ع) ازهدف قیام خود سخن گفته اند: «من نه از روی خودخواهی یا برای خوشگذرانی و نه برای فساد و ستمگری از شهر خود بیرون آمدم، بلکه هدف من از این سفر، امر به معروف و نهی از منکر است» اعلام می‌نماید، تمام شبهات را برای نسل خود و نسل آینده از بین می برند و به طور صریح امر به معروف و نهی از منکر را هدف اصلی قیام خود می دانند. این نشان دهنده اهمیت امر به معروف و نهی ار منکر است.
وی  نماز جماعت را از اساسی ترین امر به معروف ها دانست و افزود: بین امر به معروف و نهی از منکر، امر به معروف در اولویت است و  اولین امر به معروف که جامعه ما به آن نیاز دارد امر به نماز جماعت است؛ همان معروفی که امام حسین(ع) در ظهر عاشورا آن را برپا می کند.
فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ در ادامه اظهار داشت: اولین امر به معروف باید گسترش نماز جماعت باشد چرا که اگر این امر احیا شود، بسیاری از منکرات و مشکلات جامعه نیز از بین می رود. اگر جوانان و نوجوانان ما پا در مساجد بگزارند و سروقت در نماز جماعت شرکت کنند، از همان جا یاد می گیرند برای رزق حلال تلاش کنند.
وی بر برقراری ارتباط نزدیک و تنگاتنگ میان ائمه جماعت، هیئت امنا مساجد، فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج و شورای فرهنگ مساجد تاکید کرد و این ارتباط را سبب اجرای بهتر فریضه امر به معروف و رونق مساجد دانست و افزود: شورای فرهنگی مساجد باید تلاش کنند بدور از سلیقه شخصی در جهت گسترش امر به معروف و نهی از منکر تلاش کنند.
سردار کاظمینی گفت: انجام  فریضه امر به معروف و نهی از منکر روحیه استکبار ستیزی ما را بالا می برد. هرچه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه گسترده شود قدرت نرم ما بیشتر می شود و دشمن توان غلبه بر ما را ندارد، دشمن زمانی می تواند بر ما غالب شود که قدرت نرم خود را از دست داده باشیم و منفعل عمل کنیم.
وی ادامه داد: اسلام تفکر دینی قوی و معنوی خاصی دارد که در مقابل تهدیدات نرم دشمن قابلیت ایستادگی دارد. با دو قدرت نرم «تربیت ایمان ها و باورهای دینی» و «تربیت نیروهای مومن و انقلابی » می توانیم در مقابل دشمن بایستیم
احیاگران واجب فراموش شده

سپاه

امر به معروف

نهی از منکر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی