جمعیت مردمی فعالان احیای واجب فراموش شده

ان شاء الله به مدد حضرت زهرا(س) امر به معروف و نهی از منکر را احیا و اقامه خواهیم کرد. (برای آگاهی ازبرنامه ها، کلمه "عضو" را به سامانه 30002533000590 پیامک کنید)

جمعیت مردمی فعالان احیای واجب فراموش شده

ان شاء الله به مدد حضرت زهرا(س) امر به معروف و نهی از منکر را احیا و اقامه خواهیم کرد. (برای آگاهی ازبرنامه ها، کلمه "عضو" را به سامانه 30002533000590 پیامک کنید)

جمعیت مردمی فعالان احیای واجب فراموش شده

جمعیت مردمی احیاگران واجب فراموش شده ، متشکل از گروه های مردم نهاد، اعم از طلاب ، دانشجویان و مومنان دغدغه مندی است که برای احیای امر به معروف و نهی از منکر، زندگی خویش را وقف کرده اند.
این مجموعه ، هیچگونه مشی سیاسی ندارد و در چارچوب قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت می کند.
به امید گوشه چشمی؛
از مادرمان حضرت زهرا(س)
برای آگاهی ازبرنامه ها، کلمه "عضو" را به سامانه 30002533000590 پیامک کنید

طبقه بندی موضوعی

طراحی این پاورپوینت ها بسیار جذاب

و هنرمندانه است و جنبه آموزشی داره

از دست ندهید!

ضمناً اسلایدهای آموزشی سطح1 استادتقوی

ذیل همین صفحه قابل دانلود میباشد

-----------------




پاورپوینت شماره 1 (79.8 مگابایت)

لینک دانلود




پاورپوینت شماره 2 (63.3 مگابایت)

لینک دانلود



پاورپوینت شماره 3 (37.9 مگابایت)

لینک دانلود


احیاگران واجب فراموش شده

نظرات  (۳۰)

۱۳ اسفند ۹۲ ، ۲۳:۴۱ علی حسن پیروزبهر
وبلاگ خیلی خوبیه لطفا وبلاگ ما را به نام ن و قلم یا سبک زندگی لینک کنید شما هم لینک خواهید شد.www.zaher.blog.ir
پاسخ:
سلام بر شما
بنای مجمع بر این است که وب های موضوعی (با موضوع امر به معروف و نهی از منکر) در پیوندها قرار گیرند.
یا وب هایی که لااقل یک صفحه ویژه به این موضوع اختصاص داده اند.
پیروز و سربلند باشید
سلام
برادر واقعا عالیه. واقعا دارم لذت می برم...
ادامه بدید با قوت. حرف شیطان به گوشتون نره، 
کاراتون اثر داره، خوب هم اثر داره. عالیه.
خدا پشت و پناهتون
اللهم صل علی محمد و آل محمد

سلام
برادر واقعا عالیه. واقعا دارم لذت می برم...
ادامه بدید با قوت. حرف شیطان به گوشتون نره، 
کاراتون اثر داره، خوب هم اثر داره. عالیه.
خدا پشت و پناهتون
اللهم صل علی محمد و آل محمد

۱۶ فروردين ۹۳ ، ۱۹:۰۱ ستاد باز سازی عتبات عالیات
سلام
خدا قوت
سایت زیبا
با محتوا
و پر مخاطبی دارید
شما را با نام جمعیت احیاگران واجب فراموش شده لینک نمودیم
در صورت صلاحدید ما را با نام ستاد باز سازی عتبات عالیات نایین لینک بفرمایید
جمعیت مردمی احیاگران واجب فراموش شده


۱۶ فروردين ۹۳ ، ۱۹:۰۳ ستاد باز سازی عتبات عالیات
سلام
خدا قوت
سایت زیبا
با محتوا
و پر مخاطبی دارید
شما را با نام جمعیت احیاگران واجب فراموش شده لینک نمودیم
در صورت صلاحدید ما را با نام ستاد باز سازی عتبات عالیات نایین لینک بفرمایید (http://setad139.blogfa.com/)



باسلام و خدا قوت. خییییییییییییییییییییییلی ممنون که چنین مطالبی را در اختیار ما گذاشتید و ما را نسبت به وظیفه شرعی و قانونی مان اگاه کردید. ان شاءالله که بتوانیم به نحو احسن آن را انجام دهیم.

اجرکم عند الله

التماس دعا

با تشکر فراوان

با سلام. از اینکه با این سایت اشنا شدم خیلی خوشحالم و ان شاءالله بتونم وظیفه ام انجام دهم. فقط ما را نسبت به خبرهای

داخلی و دنیا اگاه کنید.

 

با تشکر فراوون

 

 

 

سلام

اجرتون با امام حسین علیه السلام

فقط یه نکته ای کاش مفاهیم در قالب جملات ادبی بیان شن و همیمطور  طراحی ها هنری باشن .استفاده از ایزار هنر مسیر تاثیر رو هموار وحتی کوتاه می کنه

الله پشت و پناهتان ادامه دهید و دلسرد نشوید (استقم کما امرت )

۰۶ شهریور ۹۳ ، ۲۲:۴۶ یک آخرالزمانی

سلام. خدا قوت. خیلی خیلی ممنونم که اول به احیای وظیفه دوم به احیای انسانیت و سوم به احیای واجب فراموش شده کمک میکنید. اجرتون با حضرت زهرا س.

بنده انشاءالله میخوام توی شهر خودم گروه تشکیل بدم، نیاز به کمک و راهنمایی کاربردی شما عزیزان دارم. لطفا منو راهنمایی بفرمایید

منتظر ایمیلتون هستم

سلام ،اجرتون با حضرت زهرا(س)
سلام و خداقوت...
هم سایت هم وبلاگتون بسیار عالیه... دیروز در بنیاد پژوهشهای آستان قدس رضوی با مهندس تقوی نازنین آشنا شدم و ایشون رو در حرم هم دیدم، خدا بهشون جزای خیر بده... ان شاءلله می خوام با استفاده از مطالب سایتتون در شبکه های اجتماعی کار تبلیغ رو شروع و سایتتون رو به دیگران معرفی کنم... من در لنزور فعال هستم، پاورپوینت ها بسیار عالیه، فقط چون در حال حاضر عکس در شبکه هایی مثه لنزور و اینستاگرام مورد استفاده قرار می گیره اگه بشه جملات ناب یا احادیث معصومین در این باره رو به صورت عکس در بیاریم به شدت می تونیم در شبکه های اجتماعی علی الخصوص شبکه های ایرانی موثر باشیم، مثه عکس های "بچه شیعه باس" و مواردی از این قبیل، چون در حال حاضر کمتر جوونی رو میشه پیدا کرد که عضو این شبکه ها نباشه، از طرفی چون مخاطب رو نمی بینی کار کردن و پذیرفتن مطلب بسیار راحت تره... به همین خاطر من تاکید دارم شبکه های اجتماعی رو دست کم نگیریم و از ظرفیتهاشون به نحو احسنت استفاده کنیم، چون خود من به شخصه تا الان از بسیاری از تذکرها بازخوردهای بسیار خوبی گرفتم و فضا بسیار آماده است... ببخشید سرتون رو درد آوردم... موفق باشید
پاسخ:
باسلام
خدا قوت
امیدواریم در کارهایتان موفق باشید.
به امید تعاملات بیشتر.
تشکر عالی بود :)
سلام عالیست .خداوند اجرتون بده.
اللهم عجل لولیک الفرج
۱۵ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۶:۱۹ غلامرضا متقی
سلام دست همه شما فرزندان ارزشی انقلاب اسلامی درد نکند. اجرکم علی الله. اگر میسر بود بخش کلیپ های ویدءویی نیز داشته باشید.
۰۶ خرداد ۹۴ ، ۰۲:۴۱ احیاگران واجب فراموش شده
با سلام و تشکر از بذل توجه شما
حتما در آینده نزدیک اقدام خواهد شد.
موفق باشید
۲۲ تیر ۹۴ ، ۱۵:۲۹ عشق من چادرمه
با تشکر از شما که تو چنین دوره ای به احیای این واجب فراموش شده می پردازید. بنده در شبکه های اجتماعی دارای صفحه ی ترویج حجاب«عشق من چادرمه»هستم و علاقه دارم با شما همکاری کنم. لطفا راه های همکاری را بفرمایید.
یاعلی!
با سلام و عرض تبریک به جهت سربازی در رکاب حضرت ولی عصر (اروحنا له فداء).اگر یک نفر را به او وصل کردی،برای سپاهش تو سردار یاری.
امیدوارم توفیق دستگیری از ایتام امام زمان(علیه السلام)رفیق همیشگی راهتان.
خدا قوتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
ممنون موفق باشید
سلام به دوستان عزیز
بنده مدتی است در شبکه های اجتماعی موضوع امر به معروف و نهی از منکر را انتشار و تبلیغ می کنم ، لطفا کسانی که مایل هستند به گروه ما بپیوندند اعلام آمادگی کنند .
bahman.persia@gmail.com

درود بر شرف شما
سلام عالی بود دست شا درد نکنه خیلی برا شخنرانیم مفید واقع شد ثوابش به امواتتان برسد ان شا الله

سلام واقعا عالی بود
سلام بسیار عالی هست متشکرم
ممنون استاد
بنده طلبه هستم از پاورپنت ها استفاده خواهم کرد سایت خیلی خوبی دارید تشکر.تشکر 
هر سه رو دانلود کردم هیچ کدومو باز نکرد
سلام.اسلایدهای سطح 4استاد را میخواستم ولی در این سایت پیدا نکردم.اینجا فقط اسلایدهای سطح 1 هست!!!!!!!!!!!!!!!!!!!لطفا راهنمایی کنید.
اجرتان با خدا
بسمه تعالی
با سلام و خدا قوت
خداوند شما را و ما را یاری کند تا در این راه موفق تر و ثابت قدم تر بمانیم
ان شاء الله زمینه ظهور حضرت مهدی عج هر چه زودتر آماده گردد.
خداوند جزاری خیر به شما و عوامل جنبش حیا و تمامی عزیزانی که دلسوزانه برای اسلام قدم بر می دارند بدهد.

من الله التوفیق

خداقوت

به کمک خدا و امام زمان علیه السلام

زیر سایه شهدا و امام شهدا و رهبری عزیز

پر قدرت ادامه دهید ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی