جمعیت مردمی فعالان احیای واجب فراموش شده

ان شاء الله به مدد حضرت زهرا(س) امر به معروف و نهی از منکر را احیا و اقامه خواهیم کرد. (برای آگاهی ازبرنامه ها، کلمه "عضو" را به سامانه 30002533000590 پیامک کنید)

جمعیت مردمی فعالان احیای واجب فراموش شده

ان شاء الله به مدد حضرت زهرا(س) امر به معروف و نهی از منکر را احیا و اقامه خواهیم کرد. (برای آگاهی ازبرنامه ها، کلمه "عضو" را به سامانه 30002533000590 پیامک کنید)

جمعیت مردمی فعالان احیای واجب فراموش شده

جمعیت مردمی احیاگران واجب فراموش شده ، متشکل از گروه های مردم نهاد، اعم از طلاب ، دانشجویان و مومنان دغدغه مندی است که برای احیای امر به معروف و نهی از منکر، زندگی خویش را وقف کرده اند.
این مجموعه ، هیچگونه مشی سیاسی ندارد و در چارچوب قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت می کند.
به امید گوشه چشمی؛
از مادرمان حضرت زهرا(س)
برای آگاهی ازبرنامه ها، کلمه "عضو" را به سامانه 30002533000590 پیامک کنید

طبقه بندی موضوعی

از زیاد شدن گناه در جامعه رنج نمی برید؟
نمی خواهید کاری کنید که گناه در جامعه کم شود؟
نمی دانید چه کنید؟
ما به شما کمک میکنیم تا گناه را در محیط اطرافتان کم کنید.
تخصص ما، تشکیل گروه های امر به معروف و نهی از منکر است.

ما با بهره گیری از اساتید و صاحبان تجربه ، به شما کمک می کنیم تا گروه های تذکر لسانی ایجاد کنید.

در مسجد، در دانشگاه، در محل زندگی، حتی در بستگان خود.
مجمع احیاگران واجب فراموش شده، تا کنون چندین گروه امر به معروف و نهی از منکر لسانی را در شهرهای مختلف کشور راه اندازی و حمایت نموده است.

برخی از خدمات قابل ارائه:

اعزام اساتید جهت سخنرانی و دغدغه سازی و توجیه مومنین نسبت به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر

برگزاری دوره های آموزشی امر به معروف و نهی از منکر (عمومی، تخصصی، تربیت مدرّس)

برگزاری دوره مهارتهای تشکیلاتی (ویژه تشکل های امر به معروف و نهی از منکر)

تسهیل ارتباط گروه ها با مسئولان ذیربط

ارائه مشاوره مرحله به مرحله با استفاده از کارشناسان زبده

احیاگران واجب فراموش شده

نظرات  (۱۲)

۳۱ تیر ۹۳ ، ۰۹:۱۹ کوروش کبیر
برید بابا دلتون خوشه
دیوونه های عقب مونده
بذارید زندگی کنن مردم
مردیم تو این مملکت از دست امل های بی شعور افراطی مثل شما
پدر مردم رو درآوردید با این اسلام و خدا و پیغمبر
به شما چه که دیگران چجوری زندگی می کنند؟؟؟؟؟؟؟؟
هرکی دوست داره هرکاری بکنه
احمقای کثیف
۰۲ مرداد ۹۳ ، ۰۵:۱۱ سرباز ولایت

دوست محترم ؛ کوروش کبیر عزیز ....

شما درست میگی ...!!! حق با شماست برادر من ....

اما ما بچه شیعه ها ی ولایی ها همین که خاری باشیم تو چشم اغیار و دشمنامون ، واسه دنیا و اخرت بس مونه ...

به قول حاج محمود اقا ؛ آب رو باس ریخت رو جایی که میسوزه .....

آره داداشم ....

شیعه ی منتظرالمهدی عج ، نمی هراسد

التماس دعا

جناب آقای کوروش

اولا از لحن  و کلماتی که به کار بردید معلوم است که تنها شما هستید که خیلی با شعور وبا ادبید و ادعای به روز بودن می کنید. مهم نیست چه فکری در مورد ما می کنید و چه  ویژگی هایی را به ما نسبت می دهید .مسئله این است که از آغاز اسلام تا کنون این حرف هایی را که شما زدید به مسلمان ها و مخصوصا شیعه نسبت دادند و پیامبر و ائمه صبر کردندو کار درست و امر خدا را انجام دادند. ما با نسبت دادن این ویژگی ها بهمان نه تنها جا نمی زنیم بلکه در راهمان استوارتر می شویم  چون می دانیم حق چیزی ست که پروردگارمان گفته نه چیزی که شما وامثال شما می گویید.

درمورد جمله آخرتان که گفتید به شما  چه که دیگران چجوری زندگی می کنند؟؟؟؟؟؟؟؟
هرکی دوست داره هرکاری بکنه
باید بگم که جامعه یک مکان عمومی است نه یک مکان شخصی و افراد نمی توانند باهرپوششی که در مکان های شخصی هستند در جامعه حضور پیدا کنند. مگر افراد در اتاق عمل می توانند با لباس شنا حضور داشته باشند یا در یک مهمانی با لباس اتاق عمل؟؟ هر مکانی قانون و پوشش مخصوص به خود را دارد. در حالت کلی جهان  آفریده خداست و یکی از قانون هاش حجابه.

اگر هرکی دوست داره هرکاری بکنه که یعنی الان اگر یکی خواست می تونه جلوی شما رو بگیره و بگه عزیزم من الان دلم می خواد شما رو بکشم واین حق منه ،شما هم نمی تونی اعتراضی داشته باشی. در مورد حجاب هم همینه. فردی که در جامعه باپوششی ظاهر می شود که هزاران انسان را دچار انحراف فکری وروانی می کند ،دیگران نباید ساکت بمانند و اعتراضشان را باید نشان دهند.

من با کوروش کبیر موافقم. البته آدم با حرف زشت نباید عصبانی بشه آقا کوروش. ولی موافقم که به کسی ربطی نداره که من چه کار میکنم.
چون ما باید به عقیده هم احترام بذاریم
مگه ما به چادری ها گیر میدیم که شما به ماها گیر میدین؟
هرکس باید به عقاید دیگران احترام بذاره و سرش به کار خودش باشه
۱۰ مرداد ۹۳ ، ۲۰:۰۴ یه دانشجوی دیگه

سلام خانم یا آقای دانشجو

همینمان مانده که به چادری ها هم گیر بدید!! چادر خانم ها به افراد جامعه و به خانواده های دیگران لطمه ای نمی زند ولی خانم هایی که با حجاب بد در جامعه ظاهر می شوند افکار هزاران مرد و زن را درگیر می کنند و خانواده های زیادی را از هم می پاشونند. نگویید این گونه نیست که همه مان علتش را می دانیم.

چادر خانم ها نشان وقار و شخصیت والای آنهاست و اینکه آنها به خود به چشم یک ابزار برای لذت جویی مردان نگاه نمی کنند و نگاه پر مهر خدایشان را بر نگاه های هیز مردان ترجیح می دهند.

آنها لازم نیست که هر وقت تصمیم می گیرند بیرون بیایند سه ساعت به آرایش کردن صورت  و سشوار کشیدن وفر دادن و ..موهایشان بپردازند، چرا که آن ها از زیبایی هایشان برای محارم خود و در جهت استحکام خانواده یشان بهره می برند

هو الحق
سلام
راستی که خدا جای حق نشسته.
دوست عزیزی که مخالف احیای واجب فراموش شده هستی،یعنی شما قیام امام حسین رو هم عبث میدونی؟بشین اعتقاداتتو مرور کن.
 یو قبول داری؟صرفاً دنیا و منافع شخصی و آزادی های بی حد و حصر رو؟پس بذار از دو دو تا چهار تای دنیا واست بگم؛ تا حالا فکر کردی اگر همینطور بی بند و باری توی جامعه ادامه پیدا کنه شاید یه روز به منافع شخصیت هم لطمه بزنه؟چقدر اطمینان داری که عزیزانت برات میمونن؟ اگه برات مهم نیس با ظاهر شخصیت  دل چند تا جوون رو میلرزونی،به این فکر کن که باظاهر بدحجاب بقیه دل عزیزت چند بار توی روز میلرزه!!؟؟شاید خیلی زود همسرت خواهرت برادرت فریفته ی ظاهر به ظاهر آراسته ای بشه که آتیش بزنه به عاقبتش. پس اگه یکم محاسبه گر باشی دستت میاد که سکوت در مقابل زشتی های جامعه دامن گیر خود فرد  میشه.لااقل از این جنبه به احیای این واجب فراموش شده،یعنی امر به معروف و نهی از منکر،بها بده و ارزش قایل شو.
یا حق

سلام وخداقوت.واقعا باخوندن نظرات متاسف شدم از این همه غربت این واجب فراموش شده!!!!حتی یه نفر درخواست حمایت برا انجام این کار نداده وهمه درصددپاسخ به یک نظری براومدن که جوابی نداره چون خداگفته ان الله یدافع عن الذین آمنوا.وقتی خدا ازشما دفاع میکنه دیگه نیازی به جر وبحث نداره....
راستش مدتیه توفکر طراحی چنین سایتی وباهدفی مشترک با اهداف شما بودم چون جای خالیش احساس میشد بادیدن سایت شما ذوق مرگ شدم.خداروشکر...
غرض بنده درخواست حمایت وکمک برا احیای این واجب در شهر کوچکم:نوش آباد ازتوابع آران وبیدگل واقع دراستان اصفهان هستش.همه نوع حمایتی را لازم داریم خصوصاًدوره ی آموزش عملی.چند وقته دغدغه های فرهنگی گروهی از مابچه ها ی شهر روبه تکاپو واداشته ولی سرگردانیم و نمیدونیم وظیفه مون چیه ودنبال مشاور خوبم هستیم.منتظرحمایت شماییم.اجرکم عندالله.
با سلام
ممنون از یاور مومنین "صما الف" بابت یادآوری بجا و عالی

إِنَّ اللَّهَ یدَافِعُ عَنِ الَّذِینَ آمَنُوا
قطعا خداوند از کسانی که ایمان آورده‏ اند دفاع می‏کند(الحج/38)

بنده هم این دغدغه را دارم و مشتاق راهنمایی شما عزیزان می باشد
۱۹ بهمن ۹۴ ، ۱۱:۵۳ چه فرقی می کنه؟
اگر قرار باشه هر کسی هر کاری دوست داره بکنه من دوست دارم مادر و خواهر شما را .... اجازه می دهید؟ شماها اصلا نمی فهمید چه می گویید یک مشت عقب افتاده بی عقل که شعور فکر کردن هم ندارید دهانتان را باز می کنید و هر چه می خواهید می گویید به اسم آزادی
خطاب حرف من با شماست آقا یا خانوم چه فرقی می کنه اگه همه ادعامون میشه که شیعه حضرت علی هستیم و چهارده معصوم رو قبول داریم باید بدونیم که اگر خواستیم کسی رو به معروف دعوت و از منکر نهی کنیم باید طوری این کار رو انجام بدیم که حضرت علی می کرد و... باید با نهایت ادب و احترام واسش توضیح بدیم  اگر که هرجور دوست داریم صحبت بکنیم نه تنها ثوابی از این کارمون نمی بریم بلکه گناه هم می کنیم چون داریم به کسی توهین می کنیم چه برسه که اون شخص شیعه ی حضرت علی باشه. به نظر من امر به معروف وقتی جواب می ده که با مهربانی و حفظ اداب صحبت باشه و گر نه اصلا امر به معروف نکنیم بهتره چون اینجوری نه نتها مرحمی نمی شیم روی دردای جامعمون بلکه نمکی می شیم روی زخم ها چون ممکنه با این رفتار ما کسی از دین و.. زده بشه امیدوارم داستان مفضل رو خونده باشید
ولی درباره موضوع اصلی اگه هرکسی هرکار که می خواست می کرد اصلا چرا پیامبرا برای ارشاد مردم  اومدن ؟
خوبه تو اینجو مواقع این حدیثر رو یادمون بیاریم که : خدا پیشینیان  شما رو عذاب نکرد جز به دلیل اینکه گناهکاران را برای گناهانشان و بی گناهان را برای امر به معروف و نهی از منکر نکردنشان.



سلام علیکم

خدا قوت.  الحمداالله تونستیم به یاری خدا تشکیل بدیم گروه برای اقامه ی فریضتین.
      

       برای مشاوره و کمک گرفتن با چه شماره ای تماس بگیریم.؟

   ممنون.
سلام علیکم
میشه بفرمائید گروهی که میخواهیم تشکیل بدیم چه شرایطی باید داشته باشه؟ و اینکه چطور میتونیم از کمک ها و راهنمایی های شما استفاده کنیم؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی