جمعیت مردمی فعالان احیای واجب فراموش شده

ان شاء الله به مدد حضرت زهرا(س) امر به معروف و نهی از منکر را احیا و اقامه خواهیم کرد. (برای آگاهی ازبرنامه ها، کلمه "عضو" را به سامانه 30002533000590 پیامک کنید)

جمعیت مردمی فعالان احیای واجب فراموش شده

ان شاء الله به مدد حضرت زهرا(س) امر به معروف و نهی از منکر را احیا و اقامه خواهیم کرد. (برای آگاهی ازبرنامه ها، کلمه "عضو" را به سامانه 30002533000590 پیامک کنید)

جمعیت مردمی فعالان احیای واجب فراموش شده

جمعیت مردمی احیاگران واجب فراموش شده ، متشکل از گروه های مردم نهاد، اعم از طلاب ، دانشجویان و مومنان دغدغه مندی است که برای احیای امر به معروف و نهی از منکر، زندگی خویش را وقف کرده اند.
این مجموعه ، هیچگونه مشی سیاسی ندارد و در چارچوب قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت می کند.
به امید گوشه چشمی؛
از مادرمان حضرت زهرا(س)
برای آگاهی ازبرنامه ها، کلمه "عضو" را به سامانه 30002533000590 پیامک کنید

طبقه بندی موضوعی

۴

مراسم وفات حضرت ام البنین سلام الله علیها و یادبود شهدای امر به معروف و نهی از منکر

شهید علی خلیلی و شهید مسعود مددخانی

با سخنرانی حضرت آیت الله جاودان

و مداحی برادر میثم مطیعی

از تمامی دلسوختگان و عاشقان اهل بیت دعوت می گردد در این محفل نورانی شرکت بفرمایند…

احیاگران واجب فراموش شده

نظرات  (۴)

سلام
خیلی خوبه که مراسم برای بزرگداشت این شهدا گرفته میشه چون به ترویج این واجب کمک میکنه
ان شاا... تو شیراز هم این اتفاق ها بیفته
در روزهای گذشته خبری در رسانه ها منتشر شد که بر اساس آن ، وزیر دولت "تدبیر و امید" که از قضا اسپانسر مالی میر حسین موسوی ، حسن روحانی ، سهام دار 12 شرکت خصوصی و پیرترین عضو کابینه می باشد(1) به مدت یک ماه به آلمان رفته است.
وی هدف از اقامت یک ماهه در المان را سپردن گوش و سیستم شنوایی به تیغ جراحان آلمانی عنوان کرده و گفته است که تکنولوژی این عمل 80 سال دیگر به ایران می رسد و ...
پس از شنیدن این خبر ، ناخود اگاه ذهنم مشغول احوالات پیرمرد همسایه شد . همان که زیر سایه ی خداست که 35 سال عزتمندانه زندگی می کند.
راستی ، پیرمرد همسایه ما که سال هاست قصد عمل "آئورت" دارد به کجا برود؟ همین پیرمرد محله خودمان را مثال می زنم ، حالا پیرمد شین و آباد و گولیل و دوردشت و بقیه مناطق دورافتاده پیشکش...
چگونه است ما اگر قصد درمان داشته باشیم در شهر خودمان فوق فوقش در پایتخت می رویم و عمل می کنیم و همان ابتدا با توکل بر خدا بی خیال آینده این عمل که چه خواهد شد ، جان خود را به تیغ جراحان وطنی می سپاریم ؟؟!! اما آقایان برای درمان گوش ، یک ماه به آلمان می روند؟؟!!
(این چند سطر را برای خودم و بچه های تحریریه می نویسم ، کسی نخواند لطفا : رفقا در همین نزدیکی شهیدی می شناسم ، که به خاطر دفاع از ناموس جان به جان آفرین تسلیم کرد ، می دانید چرا ؟؟ اینجایش را کمی آرام تر می گویم ، کسی نشنود نخندند بهمان ، نگویند با دفاع کننده از ناموس در ایران چنین برخورد می شود، حالا بماند که که برای درمانش پول پیش خانه ها را هم دادند و اگر به پزشک بهتری مراجعه می کرد شهید نمی شد ، نمی گویم که اول نامش علی خلیلی بود. نمی گویم روزی 600 هزارتومان خرج علی خلیلی می شد ، خوب او را هم به آلمانی جایی می بردند ، چه می شد؟؟!!)
اگر فرض را بر این بگیریم که آقای وزیر تا آخرین روز کاری خود یعنی سال 1395 استیضاح نشود ، کناره گیری نکند ، و برکنار نشود ، وی میانگین از هر 48 روزکاری یک بار آلمان بوده است.
حالا سکونت یک ماهه در المان به کنار ، آقای وزیر برگشته و یک باره می گوید : این تکنولوژی 80 سال دیگر به ایران می رسد.این جمله چه مفهومی دارد؟ این بود "تدبیر و امــیـــد" ، این بود آن "تدبیر و امیدی" که دولت از آن دم می زد؟ آقای وزیر لطفا تدبیر کنید و اگر امکان دارد توام با امید سخن بگویید.
باتوجه به اتفاقات رخ داده در چند ماه اخیر باید نشست و دید که کار به کجا می رسد؟ آقای وزیر استعفا می دهد ؟ دولت آن را برکنار می کند ؟ یا ....؟؟
یا صبر می کنند تا مجلس هزینه این کار را بپردازد....
۰۸ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۸:۵۱ فانوس جزیره ...
سلام علیکم
جمعه مراسم بزرگداشت شهید خلیلی است .
درصدد حرکتی درخصوص امر به معروف هستیم جهت طراحی پوستر هایی و بنر هایی جهت نصب در معابر و مغازه ها جهت امر به معروف و نهی از منکر هستیم . چه همکاری می توانیم داشته باشم با هم ؟
سلام. خدا روح این دو عزیز رو قرین رحمت کند. با مطلبی در خصوص امر به معروف و نهی از منکر به‌روزام. خوشحال می‌شم سر بزنید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی