جمعیت مردمی فعالان احیای واجب فراموش شده

ان شاء الله به مدد حضرت زهرا(س) امر به معروف و نهی از منکر را احیا و اقامه خواهیم کرد. (برای آگاهی ازبرنامه ها، کلمه "عضو" را به سامانه 30002533000590 پیامک کنید)

جمعیت مردمی فعالان احیای واجب فراموش شده

ان شاء الله به مدد حضرت زهرا(س) امر به معروف و نهی از منکر را احیا و اقامه خواهیم کرد. (برای آگاهی ازبرنامه ها، کلمه "عضو" را به سامانه 30002533000590 پیامک کنید)

جمعیت مردمی فعالان احیای واجب فراموش شده

جمعیت مردمی احیاگران واجب فراموش شده ، متشکل از گروه های مردم نهاد، اعم از طلاب ، دانشجویان و مومنان دغدغه مندی است که برای احیای امر به معروف و نهی از منکر، زندگی خویش را وقف کرده اند.
این مجموعه ، هیچگونه مشی سیاسی ندارد و در چارچوب قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت می کند.
به امید گوشه چشمی؛
از مادرمان حضرت زهرا(س)
برای آگاهی ازبرنامه ها، کلمه "عضو" را به سامانه 30002533000590 پیامک کنید

طبقه بندی موضوعی

علی جان، شـهادتت مبارک.

(عکس و فیلم در ادامه مطلب)

علی خلیلی طلبه ناهی از منکر عصر امروز در بیمارستان بعث پس از تحمل درد و بیماری درگذشت.
 
به گزارش فارس، 25 تیر ماه سال 1390 حادثه‌ای دردناک در یکی از محلات شرق تهران رقم خورد.
 
در این حادثه جوان 19 ساله‌ای به نام علی خلیلی در حین بازگشت از هیئت...

در حالی که همراه چند نفر از شاگردان یک مدرسه بود به واسطه امر به معروف و نهی از منکر مورد ضرب و شتم قرار گرفت.
 
خلیلی توسط یک نفر از افراد شرور منطقه از ناحیه گردن و قسمت شاهرگ دچار جراحت شد و بیش از 15 دقیقه در خون خود می‌غلتید.
 
در این حادثه تعدادی از مراکز اورژانس بیمارستانی از پذیرش علی خلیلی امتناع کردند تا اینکه یکی از بیمارستان‌های خصوصی در ازای واریز مبلغ 6 میلیون تومان حاضر به پذیرش وی شد. 

 
سرانجام علی خلیلی که به دلیل شدت خونریزی به حالت اغما رفته بود بستری شد اما پزشکان امید زیادی به مداوای وی نداشتند.
 
علی خلیلی پس از مرخص شدن از بیمارستان در منزل بستری شد اما هر از گاهی به دلیل مشکلات ناشی از حادثه رخ داده به بیمارستان منتقل شده و بستری می شد.
 
وی بهمن ماه امسال نیز مجدداً در بیمارستان بستری شد و پس از یک ماه به خانه منتقل شد اما سرانجام امروز عصر و در بیمارستان بعثت دعوت حق را لبیک گفته و جان به جان آفرین تسلیم کرد و به دیدار اباعبدالله الحسین و یارانش شتافت.

ضارب این طلبه ناهی از منکر ، تنها به دو سال حبس محکوم شد که این حکم نیز به طور کامل اجرا نشد و خبر هایی می رسد که او بار دیگر دست به اقدامات مشابهی زده است.
 
 
قصور عجیب دادگاه در محاکمه ضارب این بسیجی در حالی است که آیت الله آملی لاریجانی ریاست قوه قضائیه در همان ایام مدعی شده بود ایجاد ناامنی در جامعه با سلاح سرد نیز حکم محاربه و اعدام را به دنبال دارد!!
 
 
یکی از بستگان علی خلیلی با اعتراض به روند رسیدگی به این پرونده می گوید: خواسته ما گرفتن دیه نبوده و نیست بلکه می‌خواهیم بدانیم آیا این مجازات با جرمی که ضارب مرتکب شده و اقدامی که علی به خاطرش این همه رنج و درد کشیده و هزینه های مادی و معنوی فراوان پرداخته، برابری می کند؟
 
قوه ‌قضائیه باید پاسخ گو باشد که چرا چنین حکمی که هیچ قاطعیتی در آن وجود ندارد و احتمال تکرار جرم را بالا می‌ برد، صادر کرده 
است؟

پیکر پاک و مطـهّر شهید علی خلیـلی
سه شنبه 5 فروردین ساعت 11 از مقابل مسجد النبی نارمک پس از اقامه نماز توسط آیت الله صدیقی به سمت قطعه شهدای بهشت زهرا تشییع می شود


درباره شهید علی خلیلی بیشتر بدانید + دانلود فیلم اختصاصی/ ملاقات عدالتخواهان با علی خلیلی جانباز ناهی از منکر(کلیک کنید)



دریاقت اندازه اصلی


 

دریافت اندازه اصلی

احیاگران واجب فراموش شده

نظرات  (۱۷)

یک سوال از مسئولین فقط یک سوال!!!
آگر دختر خودتان را می خواستند بربایند آیا باز هم از این حکم ها می دادید?!?!?
خوشها به حالت علی آقا
باسلام

برای تجلیل ازیک قهرمان ورزشی حاضریم چند صد میلیون خرج کنیم اما برای تجلیل ازیک شهید برای یک واجب فراموش شده فقط....

بعدهم میگویند شهدا مقام رفیعی دارند..

اللهم ارزقناشهادت فی سبیل الله
۰۴ فروردين ۹۳ ، ۱۸:۱۷ شهداشمع محفلبشریتند
علی جان راهت ادامه دارد
اگر نهی از منکر باعث از دست دادن جان انسان شود جایز نیست
پاسخ:
سلام علیکم
این نظر شماست.
نظر اسلام این است که باید مفسده را سنجید. ببینیم سود بیشتر است یا ضرر.
گاهی لازم است جانت را بدهی و تا زیر پای اسب هم لگدمال شوی، زینبت اسیر شود و ...
علی جان در دامان پدرمان امام عصر آرام بگیر وبدان رهبر غریب است،ولی ما سکوت نخواهیم کرد...
یاحق یازهراس 
باسلام درجواب برادرمان محمد می خواستم بگویم آیااگربخواهندجلوی چشمانت خواهرت راببرند می گویی چون خطرجانی داردبایدساکت بنشینی وتماشگرصحنه باشی ؟هیهات!غیرتت کجارفته؟
چشم مسؤولین روشن!
از مسولین قوه ی قضاییه تقاضا داریم خاطی را به اشد مجازات محکوم نمایند تا این واجب فراموش شده(امربه معروف نهی ازمنکر)درجامعه زنده شود.

امیدوارم خونش پایمال نشه و مسئولا یه غیرتی از خودشون نشون بدن

علی جان قسم به خون پاکت راهت ادامه دارد.
شهید خلیلی وظیفه اش را انجام داد.خدا می داند آن خانم یا خانم هایی علی خلیلی به دفاع از انان جلو رفت محجبه بودند یا بی حجاب.
درست است که ارازل و اوباش  شر هستند اما حجاب یک چراغ قرمز است که مانع رسیدن شر ارازل و اوباش می شود.بد حجاب ها خودشان چراغ سبز نشان می دهند.خودشان می خواهند مردم آن ها را ببینند.آن وقت باید این درگیری ها اتفاق بیفتد.جوانی 19 ساله شهید شود.
چند وقت پیش سه دختر به شدت بدحجاب را در خیابان آمدند.بدحجاب داریم تا بدحجاب. خیابان را با خانه ی خودشان اشتباه گرفته بودند.پسری به آن ها متلک گفت.یکی از ان ها با فحش و بی ادبی با کیفش به آن پسر حمله کرد. باکیف پسر را بدجوری می زد.پسر که مدتها  صبر کرده بود دختر را با کیفش خیلی آرام هل داد.پسر دیگری که ظاهر مذهبی داشت شروع کرد به کتک زدن آن پسر.و دعوا در گرفت.شما بگویید مقصر کیست؟

مراسم سوم شهید علی خلیلی روز پنج شنبه مورخ 07/01/1393  از ساعت 16 الی 18  در مسجد جامع نارمک واقع در  خیابان سمنگان برگزار خواهد شد. برای ادامه راه آن شهید بزرگ در این مراسم معنوی شرکت نماییم.

خاطراتی از اساتید و شاگردان مربی مجاهد، شهید علی خلیلی
(به روز می شود….)

حجت الاسلام والمسلمین بهنام حشمدار/سخنران هیات سائلین و مربی شهید علی خلیلی

1- اولش فکر می کردم شاگردمه. همیشه برای کارهاش با من مشورت می کرد. ولی اون شب غیرتش فرصت مشورت نداد و رفت جلو. نمی تونست که نره…

بعدها که حالش کمی روبه راه تر شده بود بهش گفتم : داش علی! فکر نکردی شب نیمه شعبان که بعضی از این جوون ها تو حال خودشون نیستن، باید بیشتر احتیاط کنی؟.. با اون صدای گرفته ی با نمکش در حالی که می خندید گفت: می دونستم دست به چاقو می برن، ولی نمیشد وایسم و نگاه کنم که یه زن رو دارن به زور سوار ماشین می کنن… من که از این همه شجاعت و مردونگیش شرمنده شده بودم، دیدم که شاگردم، معلمم شده و به من درس مردونگی میده. که اگه مرد باشی، لحظه ای بر تو می گذره که نمی تونی بمونی و نگاه کنی… شبیه مادرش بود. نتونست بمونه و جلو نره. هرچند که اون ور طناب چهل مرد جنگی باشن…

2- رفته بودم بیمارستان برای عیادت علی. سه نفر از بچه ها هم آن جا بودند که مادر علی هم آمد. مادر علی که وارد اتاق شد، بچه ها سرشان را پایین انداخته بودند و ریز ریز می خندیدند. مادرش که رفت با یک حالت اخمی گفتم: برای چی می خندیدید؟؟
یکی از بچه ها ها گفت: هرسه نفر ما کاپشن های علی را تنمان کرده ایم و مادرش هم فهمید که آن ها کاپشن های علی هستند. ما هم فهمیدیم که مادرش فهمیده است اما به روی خودش نیاورد…

۰۶ فروردين ۹۳ ، ۲۰:۲۵ نوکر شهید خلیلی

سلام بچه ها.

انقدر نفرمایید مسئولا مسئولا.ا ب م و ن ا م یه وظیفه عمومیه.

به نظر من تا وقتی مومنین وارد میدون نشن از دست مسئولین کاری بر نمیاد.با ید ارزشها رو اظهار کنیم که پشت مسئول دلسوز مربوطه اعم از نیروی انتظامی تا... گرم بشه.وگرنه نمیتونه درست و حسابی کار کنه.

۰۷ فروردين ۹۳ ، ۰۰:۲۶ مجهولون فی الارض معروفون فی السماء
علی آقا یه دونه بود!
نه خواهری ...
نه برادری ...
خدا به مادرشون صبر بده!
نزدیکانش میگفتن 
علی  ذره ذره تمام شد ....

برادر غیورم ،شهد شیرین شهادت گوارای وجودت

بهشت را به بها میدهند .. نه بهانه .... 

. :: شــــــــــادیـــــ روحــــــــ شــــــهدا صــــــلواتــــــــــــ ::

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی