جمعیت مردمی فعالان احیای واجب فراموش شده

ان شاء الله به مدد حضرت زهرا(س) امر به معروف و نهی از منکر را احیا و اقامه خواهیم کرد. (برای آگاهی ازبرنامه ها، کلمه "عضو" را به سامانه 30002533000590 پیامک کنید)

جمعیت مردمی فعالان احیای واجب فراموش شده

ان شاء الله به مدد حضرت زهرا(س) امر به معروف و نهی از منکر را احیا و اقامه خواهیم کرد. (برای آگاهی ازبرنامه ها، کلمه "عضو" را به سامانه 30002533000590 پیامک کنید)

جمعیت مردمی فعالان احیای واجب فراموش شده

جمعیت مردمی احیاگران واجب فراموش شده ، متشکل از گروه های مردم نهاد، اعم از طلاب ، دانشجویان و مومنان دغدغه مندی است که برای احیای امر به معروف و نهی از منکر، زندگی خویش را وقف کرده اند.
این مجموعه ، هیچگونه مشی سیاسی ندارد و در چارچوب قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت می کند.
به امید گوشه چشمی؛
از مادرمان حضرت زهرا(س)
برای آگاهی ازبرنامه ها، کلمه "عضو" را به سامانه 30002533000590 پیامک کنید

طبقه بندی موضوعی

چهارمین دوره تربیت مربی امر به معروف و نهی از منکر برگزار می گردد.


منابع مطالعاتی آزمون را در "ادامه مطلب" دانلود کنید

شرایط شرکت در دوره:


1- تکمیل فرم عضویت در مجمع احیاگران واجب فراموش شده (کلیک کنید)

2- احراز حد نصاب در آزمون ورودی (آزمون اینترنتی برگزار خواهدشد)

(منابع آزمون: کتاب واجب فراموش شده + DVDمباحث دوره مقدماتی)

* شما می توانید هر دو منبع را خریداری یا دانلود نمایید.


جهت خرید "DVD" و "کتاب واجب فراموش شده" با مدیریت فروش (09371118326) تماس بگیرید.

لینک دانلود کتاب      لینک دانلود فیلم آموزشی با کیفیت و حجم پایین


آزمون ورودی ان شاءالله 10تا12 خرداد برگزار خواهدشد.

جهت ثبت نام در آزمون، کافی است هم اکنون عبارت "تربیت مربی" را به شماره 30002533000590 پیامک نمایید.

* جهت بالا بردن کیفیت دوره، ظرفیت دوره حداکثر 10 نفر برادر و 10 نفر خواهر می باشد.
* طلّاب علوم دینی ، مسئولان صالحین و فعالان امر به معروف، در اولویت ثبت نام هستند.
برگرفته شده از ali-taghavi.blog.ir
احیاگران واجب فراموش شده

نظرات  (۱۴)

کلاس های اموزشی در تهران برگذار می شوند؟

پاسخ:
سلام بر شما.
بله؛
درصورت رسیدن به حدنصاب، امکان برگزاری در شهرستان ها نیز هست.
با عرض سلام ....محل برگذاری کلاس ها کجاست؟
پاسخ:
علیکم السلام
تهران. مکان دقیق اعلام خواهد شد.
سلام . می خواستم بپرسم اگه تعداد به چند نفر برسه میتونید توی شهرستان دوره برگزار کنید. اصلا امکان داره که مثلا دوره در اصفهان برگزار بشه؟
پاسخ:
سلام
تربیت مدرس:حدود 20 نفر

سلام

ببخشید این شماره سامانه پیامکی که گذاشتید درسته؟من هرچی پیامک میکنم ارسال نمیشه

پاسخ:
سلام
شماره درسته
پیام شما هم دریافت شده
۰۵ خرداد ۹۳ ، ۰۱:۱۴ ravan.malih@gmail.com
سلام این دغدغه خیلی وقتم است..ممنونم از خدا که شما رو نشونم داد،hلبته انشالله عامل باشیم
-------------
بنده کسانی را میبینم که کلا خانوادشون حجاب را رعایت نکردند و بچه هاشون نیز..
ودرجاتی بالاتر از خانواده شده اند چون پای ثابت ماهواره اند و فکردینیشون تعطیل شده است!!
پیشنهاد می خواستم برای حجاب و نمازشون؟!
البته نظر شخصی ام است که:
 اگر بفهمن نماز چیست و بخونن حل میشود.
موید و سربلند باشید
سلام امروز دهم است ولی از آزمون اینترنتی خبری نیست میشه لطف بفرمایید به کدام پست باید مراجعه کنیم....
ببخشید میشه آزمون openbook باشه؟
پاسخ:
سلام علیکم
آزمون به صورت اینترنتی و آنلاین برگزار می شود
سلام
ای کاش تابستان هم ( یعنی از مرداد ماه) دوباره این دوره رو برگزار کنید. خیلی دوست دارم شرکت کنم ولی تا اواخر تیر درگیر پایان نامه و دانشگاهم......  فکر می کنم خیلی از دانشجوها هم همینطور باشن...
باتشکر  
پاسخ:
سلام علیکم
احتمال برگزاری دوره در تابستان وجود دارد.
سلام . ببخشید شروع کلاسها تقریباً از کی می‌باشد؟ میشه بعد از ماه رمضان باشه؟ یعنی از مرداد؟
پاسخ:
سلام
طبق اعلام قبلی، دوره از نیمه خرداد آغاز خواهد شد. ان شاءالله.
سلام. ببخشید در آزمون شرکت کردم. میخواستم بپرسم که اگه پذیرفته بشم و به علت امتحانات و پروژه های دانشگاه نتونم در دوره شرکت کنم مشکلی ایجاد نمیشه و میتونم در دوره بعدی که تابستون تشکیل میشه شرکت کنم؟

۱۳ خرداد ۹۳ ، ۱۶:۵۵ زهرا حاتمی
با سلام 
مدت ها بود که دغدغه ی مفاسدی که جامعه ی حاضر رو گرفته من رو برآن می داشت که به روش های امر به معروف و اصلا خود امر به معروف و نهی از  منکر به طور جدی تری فکر کنم اما حقیقتا نمی دونستم باید دقیقا چه کار کنم باید با چه بیانی و با چه زبانی با کسایی که توی ساده ترین منکرات هستند صحبت کنم و بهشون بفهمونم کارشون اشتباست. حتی با دوستم چند تا طرح برای ارتباط برقرار کردن با آدم های بد حجاب دادیم که انجام نشد. تا اینکه پیام شما رو از طریق تلفن همراهم دریافت کردم. و نه تها خودم عضو شدم بلکه توی شبکه های اجتماعی به دوستام هم اطلاع دادم که عضو مجمع شما بشن و حالا از شما خواهش می کنم که مارو تنها نذارید و خواهش می کنم که ما رو راهنمایی کنید من نمی خوام که جلوی امام زمان و امام حسین علیهما السلام شرمنده باشم به خاطر کوتاهی هام و نابلدی هام  و راحت بگم بی عرضه گیم برای نهی از منکر و حالا که این فرصت بدست اومده حاضر نیستم به هیچ قیمتی از دستش بدم پس خواهش می کنم عاجزانه از شما به عنوان کسایی که چیزی بیشتر از من بلدید به منم یاد بدید و من و تو دوره تون راه بدید خواهش می کنم.... 
پاسخ:
سلام علیکم
فیلمهای آموزشی را مشاهده و جزوت را مطالعه نمایید.
ان شاالله استمرار داشته باشید تا از دوره های آموزشی نیز مطّلع شوید.
۱۳ خرداد ۹۳ ، ۱۷:۴۷ زهرا حاتمی
سلام من  هر کاری می کنم فرم عضویت رو چند بار تا حالا پر کردم هی پیغام خطا می ده و نمیاره
۱۴ خرداد ۹۳ ، ۰۰:۵۳ موسی بن جعفر

قبلادغدغه امتحان داشتم حالادغدغه کلاسانمیدوتم میتونم شرکت کنم یانه!!!!!!!

سلام

کتاب و دی وی دی دیر به دست بنده رسید و مهلت آزمون گذشته بود و بعلاوه اینکه با ایام امتحانات تداخل داشت،تکلیف امثال بنده چی هست؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی