جمعیت مردمی فعالان احیای واجب فراموش شده

ان شاء الله به مدد حضرت زهرا(س) امر به معروف و نهی از منکر را احیا و اقامه خواهیم کرد. (برای آگاهی ازبرنامه ها، کلمه "عضو" را به سامانه 30002533000590 پیامک کنید)

جمعیت مردمی فعالان احیای واجب فراموش شده

ان شاء الله به مدد حضرت زهرا(س) امر به معروف و نهی از منکر را احیا و اقامه خواهیم کرد. (برای آگاهی ازبرنامه ها، کلمه "عضو" را به سامانه 30002533000590 پیامک کنید)

جمعیت مردمی فعالان احیای واجب فراموش شده

جمعیت مردمی احیاگران واجب فراموش شده ، متشکل از گروه های مردم نهاد، اعم از طلاب ، دانشجویان و مومنان دغدغه مندی است که برای احیای امر به معروف و نهی از منکر، زندگی خویش را وقف کرده اند.
این مجموعه ، هیچگونه مشی سیاسی ندارد و در چارچوب قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت می کند.
به امید گوشه چشمی؛
از مادرمان حضرت زهرا(س)
برای آگاهی ازبرنامه ها، کلمه "عضو" را به سامانه 30002533000590 پیامک کنید

طبقه بندی موضوعی

۷


مهلت شرکت درآزمون ، به پایان رسید.

برای کسب اطلاع از دوره های آینده،

عبارت "تربیت مربی" را به سامانه پیامک کنید.

احیاگران واجب فراموش شده

نظرات  (۷)

سلام

آزمون سوالاتش رو جواب دادم ولی فقط خطا میده چی کار کنم؟

ممنون

برای من هم خطا داد بعدش آنقدر جملات را کوتاه کردم که در هر جواب حداکثر 100 حرف و خط فاصله تایپ شده باشد. و در آخر نوشت: اطلاعات با موفقیت ثبت شد.
۱۲ خرداد ۹۳ ، ۲۲:۰۷ پاسخ به ناهید
جملات را آنقدر مختصر کن تا بیش از 100 کاراکتر تایپ نکرده باشی(حروف+خطوط فاصله را بشمر بیش از 100 تا نشه)

ممنون مشکلم حل شد.

سلام من هم با این مشکل مواجه شدم و هر کاری کردم درست نشد ، خواهشمندم این آزمون را تا فردا تمدید کنید تا بتوانم من هم شرکت کنم چون این دو روز مدام کلاس های مختلف رو به رویم بود و حالا هم مشکل با لغات دارم .

من نتونستم تو زمان تعیین شده تو آزمون شرکت نمیکنم.دیگه نمیشه کاری کرد؟؟؟
من میخوام امر به معروف و نهی از منکر رو یاد بگیرم....
سلام و عرض ادب
علاقمند شدیم در آزمون دوره تربیت مربی شرکت کنیم ، راهنمایی بفرمایید . سپاس

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی