جمعیت مردمی فعالان احیای واجب فراموش شده

ان شاء الله به مدد حضرت زهرا(س) امر به معروف و نهی از منکر را احیا و اقامه خواهیم کرد. (برای آگاهی ازبرنامه ها، کلمه "عضو" را به سامانه 30002533000590 پیامک کنید)

جمعیت مردمی فعالان احیای واجب فراموش شده

ان شاء الله به مدد حضرت زهرا(س) امر به معروف و نهی از منکر را احیا و اقامه خواهیم کرد. (برای آگاهی ازبرنامه ها، کلمه "عضو" را به سامانه 30002533000590 پیامک کنید)

جمعیت مردمی فعالان احیای واجب فراموش شده

جمعیت مردمی احیاگران واجب فراموش شده ، متشکل از گروه های مردم نهاد، اعم از طلاب ، دانشجویان و مومنان دغدغه مندی است که برای احیای امر به معروف و نهی از منکر، زندگی خویش را وقف کرده اند.
این مجموعه ، هیچگونه مشی سیاسی ندارد و در چارچوب قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت می کند.
به امید گوشه چشمی؛
از مادرمان حضرت زهرا(س)
برای آگاهی ازبرنامه ها، کلمه "عضو" را به سامانه 30002533000590 پیامک کنید

طبقه بندی موضوعی

۰

به گزارش خبرنگار قسم از حوزه 223 انصارالمهدی(عج)، این تجمع به پیشنهاد گروه‌های مردمی و به منظور ترویج امر به معروف و نهی از منکر، عفاف و حجاب و حمایت از آمران به معروف، روز پنجشنبه مورخ 26/04/1393 ساعت 19 در بوستان شمشیری واقع در مهرآباد جنوبی، خیابان شمشیری، بوستان شمشیری با حضور مساجد و هیئات مذهبی غرب تهران برگزار می شود.

راهپیمایی و تجمع پرشور و حماسی مردم متدین و انقلابی در دفاع از آمران به معروف و ناهیان از منکر و احیای فرهنگ عفاف و حجاب، روز پنجشنبه مورخ 26 تیرماه ساعت 19 در بوستان شمشیری و با قرائت بیانیه برگزار خواهد شد.
این مراسم به مناسبت ایام روز حجاب و عفاف و به منظور پاسداشت عفاف و حجاب به عنوان ودیعه ارزشمند الهی و نیز دفاع از آمران به معروف و ناهیان از منکر که به دنبال احیای این واجب فراموش شده هستند برگزار می شود، دو ودیعه ای که خود موجب حفظ امنیت سلامت، آسایش و آرامش روحی، روانی و اجتماعی و ... جامعه می شود.


مردم شهید پرور و همیشه در صحنه تهران با حضور آگاهانه خود در این مراسم بار دیگر عزت، شرف و وحدت خود را در راه مبارزه با شبیخون و ناتوی فرهنگی استکبار جهانی به نمایش خواهند گذاشت. این برنامه به همت ستاد احیاء امر بمعروف و نهی از منکر مهرآباد جنوبی برگزار می شود.
لازم به ذکر است، حضور مردم شهیدپرور و انقلابی تهران در این راهپیمایی موجب حمایت از آمران به معروف و تبدیل این حرکت مردمی و خودجوش به جریانی فراگیر در جامعه خواهد شد.
گفتنی است در این اجتماع ایمانی تنی چند از خانواده های شهدای هشت سال دفاع مقدس، جانبازان ، چهره های فرهنگی فعال و روحانیت معزز حضور خواهند داشت.
در پایان مراسم با بیانیه محورهای مطالبات مردمی به سمع و نظر مسئولین امر خواهد رسید.




احیاگران واجب فراموش شده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی