جمعیت مردمی فعالان احیای واجب فراموش شده

ان شاء الله به مدد حضرت زهرا(س) امر به معروف و نهی از منکر را احیا و اقامه خواهیم کرد. (برای آگاهی ازبرنامه ها، کلمه "عضو" را به سامانه 30002533000590 پیامک کنید)

جمعیت مردمی فعالان احیای واجب فراموش شده

ان شاء الله به مدد حضرت زهرا(س) امر به معروف و نهی از منکر را احیا و اقامه خواهیم کرد. (برای آگاهی ازبرنامه ها، کلمه "عضو" را به سامانه 30002533000590 پیامک کنید)

جمعیت مردمی فعالان احیای واجب فراموش شده

جمعیت مردمی احیاگران واجب فراموش شده ، متشکل از گروه های مردم نهاد، اعم از طلاب ، دانشجویان و مومنان دغدغه مندی است که برای احیای امر به معروف و نهی از منکر، زندگی خویش را وقف کرده اند.
این مجموعه ، هیچگونه مشی سیاسی ندارد و در چارچوب قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت می کند.
به امید گوشه چشمی؛
از مادرمان حضرت زهرا(س)
برای آگاهی ازبرنامه ها، کلمه "عضو" را به سامانه 30002533000590 پیامک کنید

طبقه بندی موضوعی

۲

تصاویر (سری دوم)

برای دیدن ادامه تصاویر سری دوم یا دانلود آنها، به ادامه مطلب بروید

برای دانلود تصاویر با کیفیت سری دوم اینجا را کلیک کنید




به حول و قوه ی الهی و با تلاش های پیگیر و مستمر فعالان حوزه ی امر به معروف تهران، جمعی از آمران به معروف و ناهیان از منکر به صورت منسجم و همراه، در راهپیمایی 22 بهمن امسال شرکت کردند.

ده ها تن از خواهران و برادران فعال در حوزه ی امر به معروف و نهی از منکر تهران با در دست داشتن پرچم ها سرخ منقوش به عبارت " واجب فراموش شده، امر به معروف نهی از منکر " که برگرفته از بیانات رهبر معظم انقلاب است، در این را هپیمایی باشکوه شرکت کردند.

این حرکت راس ساعت ده صبح از ضلع شمالی میدان انقلاب اسلامی شروع و در خیابان آزادی ادامه پیدا کرد و همزمان با اتمام مراسم با بازگشت به میدان انقلاب اسلامی به پایان رسید.










آمران به معروف تهران در این حرکت جالب که مورد توجه خبرنگاران و رسانه ها قرار گرفت، با در دست داشتن پرچم های ایران اسلامی و دست نوشته هایی با مضامین مربوط به امر به معروف نهی از منکر و جملاتی از رهبر انقلاب، از امت حزب الله ایران خواستند برای زنده کردن و اجرای این واجب فراموش شده ی دین اسلام به پا خیزند.

آنان همچنین با سر دادن شعار هایی همچون " امر به معروف ما، راه شهیدان ما" ، " امر به معروف ما کلید تدبیر ما" ، " تذکر لسانی واجب مسلمین است، گزینه ی روی میز همین است همین است" و " تذکر زبانی ، مایه اصلاح ماست" از مردم مسلمان و انقلابی تهران و ایران خواستند با اهمیت به این واجب فراموش شده و توجه بیشتر به آموزش آن در خانواده ها و اجرای آن در جامعه جلوی حرکت های فساد آمیز دشمنان اسلام  و انقلاب بایستند.

در این حرکت مردمی و خودجوش، جمع کثیری از خواهران و برادران طلبه، دانشجو و بسیجیان و خانواده ها حضور فعال و پرشور داشتند.







رهبر معظم انقلاب در دیدار با اقشار مختلف مردم قم در سال 1368 فرموده اند:

ما باید خود را به سرچشمه اسلام برسانیم تا زندگی به تمامی شیرین شود . قرآن کریم می فرماید: « الذین ان مکّناکم فی الارض اقاموا الصّلاة و آتوا الزّکاة و امروا بالمعروف و نهوا عن المنکر »من می خواهم این واجب فراموش شده اسلام را به یاد شما و ملت ایران بیاورم: امر به معروف و نهی از منکر. همه ی آحاد مردم باید وظیفه ی امر کردن به کار خوب و نهی کردن از کار بد را برای خود قائل باشند. این، تضمین کننده حیات طیبه در نظام اسلامی خواهد بود. عمل کنیم تا آثارش را ببینیم.





برای دانلود تصاویر با کیفیت سری دوم اینجا را کلیک کنید

احیاگران واجب فراموش شده

نظرات  (۲)

ممنون از زحماتی که در این راه خطیر و مهم کشیده اید و خواهید کشید :)

پاسخ:
سلام
ممنونیم برادر
شما هم به ما بپیوندید و زحمت بکشید برای خدا.
سلام خدا شما را جزای فراوان دهاد.انشاله که با شما ها ما هم محشور شویم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی