جمعیت مردمی فعالان احیای واجب فراموش شده

ان شاء الله به مدد حضرت زهرا(س) امر به معروف و نهی از منکر را احیا و اقامه خواهیم کرد. (برای آگاهی ازبرنامه ها، کلمه "عضو" را به سامانه 30002533000590 پیامک کنید)

جمعیت مردمی فعالان احیای واجب فراموش شده

ان شاء الله به مدد حضرت زهرا(س) امر به معروف و نهی از منکر را احیا و اقامه خواهیم کرد. (برای آگاهی ازبرنامه ها، کلمه "عضو" را به سامانه 30002533000590 پیامک کنید)

جمعیت مردمی فعالان احیای واجب فراموش شده

جمعیت مردمی احیاگران واجب فراموش شده ، متشکل از گروه های مردم نهاد، اعم از طلاب ، دانشجویان و مومنان دغدغه مندی است که برای احیای امر به معروف و نهی از منکر، زندگی خویش را وقف کرده اند.
این مجموعه ، هیچگونه مشی سیاسی ندارد و در چارچوب قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت می کند.
به امید گوشه چشمی؛
از مادرمان حضرت زهرا(س)
برای آگاهی ازبرنامه ها، کلمه "عضو" را به سامانه 30002533000590 پیامک کنید

طبقه بندی موضوعی

۲

دکتر حسن روحانی در اولین نشست مشترک میان هیات دولت و استانداران  گفت : فرهنگ و پاسداری از ارزش های والای دینی و فریضه امر به معروف و نهی از منکر برای همه ما بسیار مهم است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت ، رئیس جمهور در این نشست با بیان این مطلب گفت : در این راستا اصل اساسی برای ما رعایت کرامت مردم است و این از ویژگی های دولت کریمه است.


تذکر بدهید

خطای افراد یا حتی عمل خلاف قانون آنان نباید مجوزی برای بی احترامی و ذلیل کردن مردم باشد. حفظ کرامت مردم و عمل بر مبنای قانون و رفتار توام با احترام و ادب در معرفی و پاسداری از ارزش ها، یک ضرورت مهم است.تاکید ریاست محترم جمهور به گسترش فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر نشانگر تاکید دوباره دولت بر اهمیت این فریضه الهی است .

لازم به ذکر است که پیش از این نیز  معاون اجرایی رییس جمهور با صدور بخشنامه ای خواستار تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر در وزارتخانه ها ، سازمان ها ، موسسات دولتی ، نهادهای انقلاب اسلامی و استانداری های سراسر کشور شدمحمد شریعتمداری معاون محترم اجرایی رئیس جمهور با صدور بخشنامه ای به دستگاه های اداری کشور ، با تاکید بر تشکیل شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در این دستگاه ها ، بر دستور کار قرار گرفتن آموزش عمومی کارکنان دولت در موضوع امر به معروف تاکید کرد.

براساس این گزارش همچنین دستگاههای تبلیغی و فرهنگی کشور موظف شده اند در این موضوع برنامه‌های جذاب و مؤثر را در زمان‌های مختلف و برای سطوح مخاطبان ، با هماهنگی با ستاد احیاء  اجرا کنند و استانداری‌ها با ستادهای احیای امر به معروف و نهی از منکر سراسر کشور در امور پژوهشی تبلیغی و فرهنگی و حمایت همه‌جانبه از ستاد، همکاری داشته باشنددر بخش دیگر این بخشنامه که با امضای محمد شریعتمداری معاون  اجرایی رئیس جمهور ارسال شده است همه دستگاه های اجرایی کشور نیز موظف شدند  در اجرای برنامه های ستاد احیا در جهت بسط و گسترش امر به معروف و نهی از منکر  همکاری داشته باشند و همه کوشش خود را با در نظر داشتن اختیارات و وظایف قانونی خود به کار خواهند گرفت.در بند آخر این بخشنامه نیز آمده است که : ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر در پایان هر سال گزارش نحوه اقدام و همکاری دستگاهها را در اجرای بخشنامه تهیه و ارسال می‌کند.

احیاگران واجب فراموش شده

نظرات  (۲)

۲۸ تیر ۹۳ ، ۰۲:۳۵ بهترین روش های کسب درآمد از اینترنت
سلام وبتون حرف نداره خیلی عالیه

باز حسن کچل نطق کرد.
تنها چیزی که این مملکت رو از همه بلایا نجات میده، استفای خودته.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی