جمعیت مردمی فعالان احیای واجب فراموش شده

ان شاء الله به مدد حضرت زهرا(س) امر به معروف و نهی از منکر را احیا و اقامه خواهیم کرد. (برای آگاهی ازبرنامه ها، کلمه "عضو" را به سامانه 30002533000590 پیامک کنید)

جمعیت مردمی فعالان احیای واجب فراموش شده

ان شاء الله به مدد حضرت زهرا(س) امر به معروف و نهی از منکر را احیا و اقامه خواهیم کرد. (برای آگاهی ازبرنامه ها، کلمه "عضو" را به سامانه 30002533000590 پیامک کنید)

جمعیت مردمی فعالان احیای واجب فراموش شده

جمعیت مردمی احیاگران واجب فراموش شده ، متشکل از گروه های مردم نهاد، اعم از طلاب ، دانشجویان و مومنان دغدغه مندی است که برای احیای امر به معروف و نهی از منکر، زندگی خویش را وقف کرده اند.
این مجموعه ، هیچگونه مشی سیاسی ندارد و در چارچوب قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت می کند.
به امید گوشه چشمی؛
از مادرمان حضرت زهرا(س)
برای آگاهی ازبرنامه ها، کلمه "عضو" را به سامانه 30002533000590 پیامک کنید

طبقه بندی موضوعی

۲

شعار دولت اعتدال است. اعتدال شعار خوبی است ما هم تایید می کنیم اعتدال را. افراط محکوم است؛ بد است. سفارشی که من میکنم این است که مراقب باشید جریان های مومن را با شعار اعتدال کنار نزنند.

بعضی ها این کارها را دارند می کنند من می بینم در صحنه سیاسی کشور. با شعار اعتدال، با شعار پرهیز از افراط، سعی می کنند جریان مومن را که در خطرها آن جریان است که زودتر از همه سینه سپر میکند؛ آن جریان است که دولتها را در مشکلات واقعی به معنای حقیقی کلمه حمایت میکند، سعی می کنند آن جریانها را کنار بزنند. مراقب باشید. اعتدال، اسلام است.

دین اسلام مظهر اعتدال است. این ((اشداء علی الکفار رحماء بینهم)) اعتدال است. ((قاتلوا الذین یلونکم من الکفار)) اعتدال است. اعتدال اینهاست دیگر.

((امر به معروف و نهی از منکر))، اعتدال است. معنای اعتدال این نیست که از کارهای احساس وظیفه ای که فرد مومن، جریان مومن، مجموعه مومن انجام می دهد، ما جلوگیری کنیم.

مقام معظم رهبری - 16 تیر 1393

احیاگران واجب فراموش شده

نظرات  (۲)

این صحبت حضرت آقا که فرمودند :"امر به معروف و نهی از منکر ، اعتدال است " خود بهترین شعار است در مقابله با کسانی که از کلمه اعتدال استفاده ابزاری می کنند . موفق باشید

با سلام

 وبلاگ مفید و ارزشمندی دارید ولی یک مطلبی که به نظرم آمد بگویم در مورد اسم  ویلاگ  است ، این که چون  عبارت جمعیت مردمی احیای واجب فراموش شده عبارتی است که  افراد به ندرت آن را سرچ می کنند زیرا  خیلی ها به امر به معروف ونهی از منکر با این نام آشنا نیستند ولی معمولا اگر بخواهند سرچی هم در این زمینه انجام بدهند ، امر به معروف ونهی از منکر را می نویسند.

اگر اسم  ویلاگتان را با این عنوان و در ادامه اش نام جمعیت را بنویسید حتما بازدید کنندگان وبلاگتان زیادتر خواهند شد و این واجب فراگیرتر می شود انشا ءالله 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی