جمعیت مردمی فعالان احیای واجب فراموش شده

ان شاء الله به مدد حضرت زهرا(س) امر به معروف و نهی از منکر را احیا و اقامه خواهیم کرد. (برای آگاهی ازبرنامه ها، کلمه "عضو" را به سامانه 30002533000590 پیامک کنید)

جمعیت مردمی فعالان احیای واجب فراموش شده

ان شاء الله به مدد حضرت زهرا(س) امر به معروف و نهی از منکر را احیا و اقامه خواهیم کرد. (برای آگاهی ازبرنامه ها، کلمه "عضو" را به سامانه 30002533000590 پیامک کنید)

جمعیت مردمی فعالان احیای واجب فراموش شده

جمعیت مردمی احیاگران واجب فراموش شده ، متشکل از گروه های مردم نهاد، اعم از طلاب ، دانشجویان و مومنان دغدغه مندی است که برای احیای امر به معروف و نهی از منکر، زندگی خویش را وقف کرده اند.
این مجموعه ، هیچگونه مشی سیاسی ندارد و در چارچوب قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت می کند.
به امید گوشه چشمی؛
از مادرمان حضرت زهرا(س)
برای آگاهی ازبرنامه ها، کلمه "عضو" را به سامانه 30002533000590 پیامک کنید

طبقه بندی موضوعی

۰

نمایشگاه قرآن
خبرگزاری تسنیم: مدیراجرایی غرفه مخلصین بیست و دومین نمایشگاه قرآن کریم، گفت: این غرفه در کنار ستاد امر به معروف و نهی از منکر در بخش نهادها و مؤسسات قرآنی نمایشگاه بیست و دوم به فعالیت هایی پیرامون واجب فراموش شده"امربه معروف" می پردازد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم،آرمان محمدیان مدیراجرایی غرفه مخلصین با اشاره به فعالیت های غرفه مخلصین در نمایشگاه بیست و دوم گفت: این غرفه در کنار ستاد امر به معروف و نهی از منکر در بخش نهادها و مؤسسات قرآنی نمایشگاه بیست و دوم به فعالیت هایی پیرامون واجب فراموش شده می پردازد و فعالیت های خود را به موضوع امر به معروف و نهی از منکر اختصاص داده است.

وی در مورد سابقه حضور این مجموعه مردمی در نمایشگاه قرآن اظهار کرد:

سال گذشته نمایشگاه قرآن بخشی با عنوان امر به معروف و نهی از منکر داشت که مجموعه های مختلفی در کنار یکدیگر در این بخش حضور داشتند اما امسال به دلیل محدودیت های موجود این بخش وجود ندارد و تنها دو غرفه مخلصین و ستاد امر به معروف و نهی از منکر در این موضوع فعالیت می کنند.

محمدیان عامل توفیق این غرفعه را همبستگی تشکل های مردمی فعال در حوزه امر به معروف و نهی از منکر عنوان کرد و افزود: امسال تمام تشکل های مردمی و دولتی که در زمینه امر به معروف فعالیت داشتند پای کار آمدند که یا به سمت ستاد رفته اند و یا در کنار ما و در غرفه مخلصین به فعالیت مشغول هستند.

مدیر اجرایی غرفه مخلصین در مورد فعالیت های این غرفه نسبت به سال گذشته اظهار کرد: امسال ایرادات سال گذشته خود را شناسایی و برطرف کردیم؛ همچنین محصولات و تولیدات جدیدی را در موضوع امر به معروف و نهی از منکر برای مخاطبان ارائه می کنیم؛ همچنین جذب نیروی ما نسبت به سال های گذشته افزایش یافته که این افزایش تعداد عضو در برنامه های مختلفی نمود داشته است؛ به طور مثال در تجمعی که اخیرا مردم تهران در میدان فلسطین بعد از نماز جمعه در حمایت از امر به معروف و نهی از منکر داشتند، ما شاهد استقبال گسترده مردم و حضور اعضای مؤسسه مردمی مخلصین بودیم.

وی در مورد سایر فعالیت های این مؤسسه گفت: یکی دیگر از فعالیت های این مجموعه بحث آسیب شناسی است که در این راستا آسیب های بسیاری شناسایی شده و خدمت علما ارسال شده که مورد تأیید آنها قرار گرفته است؛ ما راهکارهای جدیدی برای رفع این آسیب ها در جامعه به مردم ارائه کرده ایم.

محمدیان در مورد تفاوت فعالیت های ستاد امر به معروف و نهی از منکر با مؤسسه مخلصین گفت: ستاد بودجه دولتی دارد اما این مؤسسه با بودجه مردمی فعالیت های خود را پیش می برد.

وی ادامه داد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر به سمت ترویج عفاف و حجاب رفته و سایر مصادیق معروف و منکر را فراموش کرده است؛ هر چند موضوع عفاف و حجاب از معروفات ترک شده است اما لازم است به سایر معروفات نیز توجه شود.

مدیر اجرایی غرفه مخلصین با بیان اینکه کسب رزق حلال از دیگر معروفات مهم در جامعه است، گفت: امام حسین(ع) در صحرای کربلا خطاب به کوفیان فرمودند که شما شکم هایتان از حرام پر شده و سخنان من را نیز نمی شنوید؛ بنابراین موضوع رزق حلال و ترویج مفاهیم مرتبط با آن در جامعه امر بسیار مهمی است.

وی در مورد محصولات ارائه شده در غرفه مخلصین گفت: در این غرفه کتاب «واجب فراموش شده»، کتاب و مستند «از یاد رفته» و کتاب «چی شد که چادری شدم» ارائه می شود.

محمدیان افزود: بعد از ماه مبارک رمضان نیز آموزشگاه مجازی را در سایت فعال خواهیم کرد؛ همچنین در همین حوزه کلاس های آموزشی را برگزار خواهیم کرد و اگر گروه و مجموعه ای خواستار برگزاری کلاس و کارگاه آموزشی باشند، امکانات خود را در اختیار آنها قرار می دهیم.

وی در مورد حضور نمایشگاه بین المللی قرآن در فضای باغ موزه دفاع مقدس گفت: پراکندگی ایجاد شده برای نمایشگاه خوب نیست اما فضایی که متعلق به شهدا و مدفن 8 شهید گمنام است، معنویت خاصی به نمایشگاه بخشیده است.

مدیر اجرایی غرفه مخلصین افزود: از نظر دسترسی نیز به خاطر وجود خط مترو در کنار نمایشگاه و موقعیت جغرافیای موزه می توان آن را هم سطح مصلای امام خمینی(ره) دانست.

احیاگران واجب فراموش شده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی