جمعیت مردمی فعالان احیای واجب فراموش شده

ان شاء الله به مدد حضرت زهرا(س) امر به معروف و نهی از منکر را احیا و اقامه خواهیم کرد. (برای آگاهی ازبرنامه ها، کلمه "عضو" را به سامانه 30002533000590 پیامک کنید)

جمعیت مردمی فعالان احیای واجب فراموش شده

ان شاء الله به مدد حضرت زهرا(س) امر به معروف و نهی از منکر را احیا و اقامه خواهیم کرد. (برای آگاهی ازبرنامه ها، کلمه "عضو" را به سامانه 30002533000590 پیامک کنید)

جمعیت مردمی فعالان احیای واجب فراموش شده

جمعیت مردمی احیاگران واجب فراموش شده ، متشکل از گروه های مردم نهاد، اعم از طلاب ، دانشجویان و مومنان دغدغه مندی است که برای احیای امر به معروف و نهی از منکر، زندگی خویش را وقف کرده اند.
این مجموعه ، هیچگونه مشی سیاسی ندارد و در چارچوب قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت می کند.
به امید گوشه چشمی؛
از مادرمان حضرت زهرا(س)
برای آگاهی ازبرنامه ها، کلمه "عضو" را به سامانه 30002533000590 پیامک کنید

طبقه بندی موضوعی

۲

آیین نامه تعیین و احراز مصادیق شهید و ایثارگر در هیئت محترم دولت به تصویب رسید که در آن شرط احزار شهادت برای آمرین به معروف تنها حکم دادگاه صالحه تعیین شده است.
به گزارش روابط عمومی ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر ، حجت الاسلام محمد رضا مقدسی معاون سازمان های قضایی و انتظامی با اعلام این خبر گفت :


براساس مصوبه هیات محترم وزیران که براساس پیشنهاد وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و همکاری بنیاد شهید وامور ایثارگران و ستاد کل نیروهای مسلح تدوین و در تاریخ 24 اردیبهشت ماه سال جاری تصویب شده است عنوان شهید امر به معروف تنها به کسانی اطلاق می شود که براساس تشخیص دادگاه صلاحیت دار به عنوان آمر به معروف و ناهی از منکر شناخته شوند.
وی افزود: در ردیف 15 ماده 2 این آیین نامه آمده است : افرادی که به تشخیص دادگاه صلاحیت دار در حال انجام وظیفه امر به معروف ونهی از منکر کشته می شوند شهید محسوب می شوند.
معاون ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر گفت : اگر چه دغدغه نیروهای ارزشی جهت گسترش هنجارهای اجتماعی و تلاش برای کاهش آسیب های فرهنگی شایسته تقدیراست اما درخواست ستاد از رسانه های کشور این است که در این گونه موارد از اطلاق شهید به حادثه دیدگان در این حوادث،  قبل از حکم دادگاه ،  اجتناب کنند.
وی گفت : ستاد احیاء نیز آماده است در این گونه موارد ضمن همکاری با دادگاه و اطلاع رسانی مستمر با رسانه های گروهی ، از آمرین به معروف و ناهیان از منکر حمایت های حقوقی و قضایی انجام دهد.

منبع: سایت ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر

احیاگران واجب فراموش شده

نظرات  (۲)

باسلام . سوالی از محضر شما داشتم .
روحانی مسجد ما چند ماهی است در محل ما آمده است .
چندی پیش در مورد امر به معروف شروع به صحبت کرد و در بالامنبر عرضه داشت که می خواهد به درب خانه یکی از ارازل محل برود و بهش امر به معروف ونهی از منکر کند.
همان شب حدود ساعت یک بود صدای داد و اربده بلند شد .
فرداشب ازش شنیدیم تنهایی دم خانه فرد گناهکار رفته و هنگامی که درب را باز کرده دوتا کشیده تو گوش طرف زده و به خانواده اش هم گفته باید از این محل بروید تا اینکه پدر و مادر طرف به پاش افتادند تا از آن محل نروند.
حال به کار این فرد امر به معروف می گویند؟؟؟؟
با لباس روحانیت رفته و طرف را زده ؟؟؟
لطفا جواب دهید؟؟؟
سلام جواب من را ندادیدا... منتظرم ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی