جمعیت مردمی فعالان احیای واجب فراموش شده

ان شاء الله به مدد حضرت زهرا(س) امر به معروف و نهی از منکر را احیا و اقامه خواهیم کرد. (برای آگاهی ازبرنامه ها، کلمه "عضو" را به سامانه 30002533000590 پیامک کنید)

جمعیت مردمی فعالان احیای واجب فراموش شده

ان شاء الله به مدد حضرت زهرا(س) امر به معروف و نهی از منکر را احیا و اقامه خواهیم کرد. (برای آگاهی ازبرنامه ها، کلمه "عضو" را به سامانه 30002533000590 پیامک کنید)

جمعیت مردمی فعالان احیای واجب فراموش شده

جمعیت مردمی احیاگران واجب فراموش شده ، متشکل از گروه های مردم نهاد، اعم از طلاب ، دانشجویان و مومنان دغدغه مندی است که برای احیای امر به معروف و نهی از منکر، زندگی خویش را وقف کرده اند.
این مجموعه ، هیچگونه مشی سیاسی ندارد و در چارچوب قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت می کند.
به امید گوشه چشمی؛
از مادرمان حضرت زهرا(س)
برای آگاهی ازبرنامه ها، کلمه "عضو" را به سامانه 30002533000590 پیامک کنید

طبقه بندی موضوعی

۰

برخی از جملات بنیانگذار کبیر انقلاب در موضوع امر به معروف ونهی از منکر را با هم میخوانیم:


 

1 - امر به معروف و نهی از منکر دو اصلی است در اسلام که می خواهد همه چیز را اصلاح کند . یعنی با این دو اصل می خواهد تمام اقشار مسلمین را اصلاح کند . به همه مأموریت داده ، به همه ی ما ، به تمام افراد زیر پرچم مأموریت داده که باید وادار کنید همه را به کارهای صحیح و جلوگیری از کارهای فاسد . »    صحیفه نور جلد 9 ص 195


2 - امر به معروف و نهی از منکر بر همه ی مسلمین واجب است . جلوگیری از منکرات بر همه ی مسلمین واجب است .  

3 - سفارش به حق ، که امر به معروف است و نهی از منکر است ، بر همه ی مسلمین واجب است . 

4 - شما و ما موظفیم که هم در تمام اموری که مربوط به دستگاههای اجرایی است امر به معروف کنیم ، و اگر اشخاصی پیدا می شوند که خلاف می کنند ، معرفی کنیم به مقاماتی که برای جلوگیری مهیا هستند و مشکلات را هم تحمل کنیم .

5 - شما از اول اگر جلوی فساد را نگیرید ، معلوم نیست که به وضع سابق منتهی نشود .

6 - از آن چه در نظر شرع حرام و آن چه بر خلاف مسیر ملت و کشور اسلامی ، و مخالف با حیثیت جمهوری اسلامی است ، به طور قاطع اگر جلوگیری نشود ، همه مسؤل می باشند .

7 - انبیاء مثل یک طبیبی بودند که می خواستند اصلاح کنند جامعه را .

8 - آن که فاسد می کند جامعه را ، و دست از فسادش بر نخواهد  داشت ، او را باید از جامعه جدا کرد . او یک غده ی سرطانی است که جامعه را فاسد می کند.

9 – اگر من پایم را کج گذاشتم شما مسؤلید اگر نگویید چرا پایت را کج گذاشتی ؟  ( صحیفه نور ج 8 ص 44 )

10 – وقتی کشوری ادعا می کند جمهوری اسلامی است و می خواهد جمهوری اسلامی را متحقق کند این کشور باید همه ی افرادش آمر به معروف و ناهی از منکر باشند و اعوجاج ها را از خودشان رفع بکنند .


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی